قدس آنلاین- تبریز: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از برخورد خودروی پیکان با ال ۹۰ در جاده قدیم تبریز-بستان آباد، حوالی دریاچه توریستی قوری‌گل خبر داد که این حادثه چهار مجروح و یک کشته داشت.

برخورد پیکان و ال نود ۵ کشته و زخمی برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: برخورد دو خودروی پیکان و ال نود روز جمعه بیست و چهارم اردیبهشت در جاده قدیم تبریز-بستان‌آباد حوالی دریاچه توریستی قوری گل روی داد.

وی ادامه داد: برخورد دو خودروی سواری پیکان و ال نود در جاده قدیم تبریز-بستان آباد ساعت 15:35 به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان بستان‌آباد گزارش شد و تکنسین‌های پایگاه 115، شیبلی و بستان‌آباد و پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر شیبلی به محل حادثه اعزام شدند.

حسینقلی‌زاده در ادامه از مصدومیت چهار تن خبر داد و گفت: در این حادثه تکنسین‌های پایگاه شیبلی و بستان‌آباد با اقدامات پیش بیمارستانی چهار مصدوم حادثه را به بیمارستان استاد شهریار بستان‌آباد انتقال دادند، اما متاسفانه جوان 29 ساله در این حادثه جان خود را از دست داد.

حسینقلی‌زاده ادامه داد: آلارم و آژیر خودروهای امدادی نشانگر بروز حادثه‌ای است و باید خودروهای عبوری حتما مسیر را برای این خودروها با کشیدن خودروها به سمت راست جاده و توقف باز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.